W Gabinecie przyjmowane są̨ osoby, które respektują̨ niniejszy Regulamin. W przypadku rozpoczęcia psychoterapii: Specjalistę i Klienta obowiązuje kontrakt terapeutyczny, którego zasady mogą nieznacznie modyfikować niniejszy regulamin i są ustalane indywidualnie.
Z pomocy psychoterapeutycznej mogą̨ korzystać osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku osób jej nieposiadających – wymagana jest obecność opiekuna prawnego lub jego pisemna zgoda. Osoby niepełnoletnie przyjmowane są̨ wyłącznie po konsultacji Specjalisty z rodzicami.
Specjalista może odmówić świadczenia usług osobom, które zgłaszają̨ żądania niemożliwe do zrealizowania lub szkodliwe dla siebie i/lub otoczenia. Dotyczy to również sytuacji, kiedy Specjalista uznaje, że nie może rzetelnie świadczyć usług na rzecz danego Klienta (powody mogą̨ mieć charakter osobisty lub zawodowy). W takiej sytuacji Specjalista kieruje Klienta do innego specjalisty.
Rozpoczęcie procesu psychoterapii poprzedzają̨ zawsze konsultacje (zwykle od 1 do 3 spotkań), które mają prowadzić do sformułowania problemów i celów do pracy psychoterapeutycznej.
Spotkania odbywają̨ się raz w tygodniu, chyba, że Specjalista wspólnie z Klientem uzgodni, że potrzebna jest większa częstotliwość spotkań.
Konsultacja/sesja psychoterapeutyczna trwa 50 minut. W przypadku spóźnienia Klienta nie zostaje ona przedłużona.
Koszt konsultacji/sesji jest zgodny z Cennikiem, a płatność dokonywana jest zawsze przed spotkaniem. Konsultacja/sesja nie odbędzie się w przypadku nieuregulowania płatności.
Z uwagi na zapewnienie efektywności procesu psychoterapii oraz wysokiej jakości usług świadczonych przez Specjalistów, wszystkich Klientów, niezależnie od okoliczności, obowiązują poniższe warunki dotyczące płatności i ich nieobecności:
umówioną wcześniej konsultację/sesję Klient może odwołać nie ponosząc jej kosztu, najpóźniej 2 dni przed umówionym terminem. Wszelkie konsultacje/sesje odwołane w czasie krótszym niż 2 dni przed umówionym terminem lub przekraczające ww. liczbę, podlegają opłacie zgodnie z Cennikiem i powinny być uregulowane w ciągu 2 dni od daty umówionej konsultacji/sesji
aby odwołać wizytę należy: skontaktować się telefonicznie z Gabinetem i poinformować o tym fakcie Specjalistę lub anulować wizytę online poprzez system rezerwacji Tidycal.
nieodwołanie wizyty i niepojawienie się na umówionej konsultacji/sesji traktowane jest jako przerwanie procesu psychoterapeutycznego, co skutkuje utratą gwarancji stałego terminu
w przypadku nieobecności Klienta na 3 sesjach z rzędu – niezależnie od przyczyny, Gabinet nie gwarantuje utrzymania terminu.
Zakończenie procesu psychoterapeutycznego odbywa się tylko i wyłącznie w czasie konsultacji/sesji i jest omawiane WYŁĄCZNIE OSOBIŚCIE ZE SPECJALISTĄ. Pacjent przyjmuje do wiadomości, że inna forma może być dla niego szkodliwa, dlatego Gabinet zastrzega, że niezależnie od okoliczności Specjalista, nie będzie prowadzili komunikacji w tej sprawie w żadnej innej formie, w szczególności: mailowo, SMS-owo.
Zgodnie z etyką swojego zawodu i w trosce o wysoką jakość świadczonych usług, Specjalista poddaje swoją pracę regularnym superwizjom, wyłącznie u renomowanych certyfikowanych superwizorów.
Specjalista zobowiązany jest do zachowania tajemnicy w zakresie wszelkich informacji pochodzących od Klienta, a także samego faktu korzystania z pomocy, wobec osób trzecich. Wyjątkiem jest sytuacja zagrożenia życia lub zdrowia Klienta i osób trzecich i sytuacje określone prawem.
W stanach zagrożenia zdrowia i życia Klienta lub innych osób, Specjalista ma prawo wezwać służby ratownicze, co jest zgodne z Ustawą o Ochronie Zdrowia Psychicznego z dnia 19.08.94 r.
Zaświadczenia o korzystaniu z usług Gabinetu wydawane są tylko na życzenie Klienta, ale wyłącznie ze wskazaniem: od kiedy odbywają̨ się spotkania i w jakiej częstotliwości oraz w przypadku, gdy odbyły się minimum trzy konsultacje. W takim przypadku Specjalista ma prawo sprawdzić zgodność podawanych danych osobowych z dowodem tożsamości Pacjenta.
Usługi psychologiczne lub psychoterapeutyczne drogą elektroniczną za pośrednictwem aplikacji Zoom, GoogleMeet. Zamówienie takiej usługi za pośrednictwem systemu rezerwacji TidyCal, który znajduję się na stronie www.psychoself.pl lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: gabinet@psychoself.pl lub pod nr telefonu +48 , co oznacza zawarcie umowy świadczenia usług psychologicznych lub psychoterapeutycznych w drodze elektronicznej.
Gabinet Psychoself nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu pomocy psychologicznej lub brak możliwości dostępu do pomocy psychologicznej, z przyczyn niezależnych od Gabinetu Psychoself, w tym z przyczyn technicznych ujawnionych po stronie Klienta.
Świadczenie usług psychologicznych lub psychoterapeutycznych przez Gabinet Psychoself drogą elektroniczną w postaci udzielenia pomocy psychologicznej lub psychoterapeutycznej za pośrednictwem Zoom jest uwarunkowane spełnieniem przez Klienta jako usługobiorcę minimalnych wymagań technicznych w postaci: a. korzystania z komputera z procesorem dwurdzeniowym lub szybszym oraz kamerą internetową, słuchawkami i mikrofonem, a alternatywnie z telefonu lub tabletu wyposażonego w kamerę i mikrofonb. posiadania szybkiego łącza internetowego – minimum 512 kb/s (wysyłanie i pobieranie)c. zapewnienie warunków do swobodnej rozmowy, bez obecności osób trzecich – nie może to być np. ławka w parku, kawiarnia.
Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie komputerowym, z którego korzysta Usługobiorca, a które uniemożliwiają Usługobiorcy korzystanie z pomocy psychologicznej lub psychoterapeutycznej. W przypadku uniemożliwienia prawidłowego wykonania świadczenia z przyczyn technicznych nie leżących po stronie Usługodawcy, Usługobiorcy nie przysługują względem Usługodawcy jakiekolwiek roszczenia, w tym w szczególności roszczenie zwrotu uiszczonej płatności.
Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji w terminie 14 dni od chwili zakończenia świadczenia Usługi. Dla swej skuteczności formalnej reklamacja wraz z uzasadnieniem powinna być przesłana na adres poczty elektronicznej kontakt: gabiet@psychoself.pl
Usługodawca rozpoznaje reklamacje w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
Polityka prywatności dotyczącą sposobu przechowywania i przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej: www.psychoself.pl.
Właścicielem strony i administratorem danych jest: Gabinet Psychoterapeutyczny Psychoself Dominika Duduś, z siedzibą w Straszynie, 83-010, ul. Starogardzka 119/9, PL, NIP: 5833482497, Regon: 525764627. Skargi można kierować na adres: gabinet@psychoself.pl